Wednesday, June 2, 2010

kecewa betol tadi aku gaduh dengan kawan dekat kelas tusyen.kawan duduk sebelah2 pulak tu.oh well.nanti lama2 baik la.message je maaf,dia lembut hati.


tadi aku baca satu post dari seorang yg aku follow.dia best :D
die cakap pasal topik2 yang enak dijadikan post.so aku pilih satu topik.


PEOPLE THINK I AM TWENTY
by me.

yeah. pernah sekali aku ikut mak aku pergi rumah kawan dia nama cik zam. aku pergi sana dan ada sorang makcik ni tanya, "kerja ape skang?" dah cukup menggambarkan topik entry ini kan.kan2?

dan kemudian aku pergi program titian kasih di paloh(kot) anjuran LPSTK dan semua orang kat situ panggil aku cikgu,walhal aku pakai vest, sama macam pengawas lain.

dan ada lagi. aku jadi fasi die sekolah lelaki bandar(sekolah hafizzudin :D) dan orang2 pun panggil aku cikgu jugak.

lepas tu aku ada pergi benteng, makan makan dengan aqilah rin shamsi dan muaz. abang cashier yang umur dalam 20an tu cakap "akak punye makanan ambil lauk ape tadi?"

dan aku pergi kenduri dekat mana entah.satu family. aku jalan dengan akak aku sebab mak dan ayah aku macam romantik je. ada makcik tanya aku dan akak, "ni kembar ea?" 
walhal akak aku umur 22 dan aku cuma...16. antara makcik tu sarcastic atau aku yang memang muka tua.

aku pergi SMAKJ untuk seminar. orang tanya, "muaz tu adik akak ke?" walhal kami sama umur.

aku duty pertolongan cemas waktu match netball daerah, dan orang2 ingat aku lepasan sekolah menengah,dan tak henti panggil aku 'kakak' . nasib baik tak panggil makcik.haiz

1 comment:

Unknown said...

eh,bkn mmg lg tue dri aku ke ko?
alamak..lpe plak sekelas..ha3..