Friday, February 26, 2010

tag dari dian-kuda laut dorayaki


1 - adakah anda rasa HOT???
bodo je Q ini.

2 - upload wallpaper pc/laptop yang anda guna sekarang!
censored.sorry.haha

3 - cerita pasal gambar wallpaper itu.
cantik,tapi kawan aku xsuka.

4 - bila kali terakhir anda mkn pizza?
bufday madi.bodo je aku ngan dian makan mcm messy gila la.xde pinggan,kad bod pun jadi.haha

5 - lagu terakhir anda dengar?
lagu dari blog dian.melda lagu apa tah.tgh dgr lagi ni.

6 - ape yg anda buat selain menyelesaikan tag ini?
search pasal prinsip,msg dgn orang,dgr lagu(kan da mention kat ats tadi,g tanya lagi nape)facebook,getar kan kaki,tengok jam.

7 - selain nama sendiri, anda di panggil nama ape?
sarjan(aied yang pggl)
baby(odha)
adik(family)
pazan(dian)
setan dua alam(aku sendiri)

8 - tag lg 8 org
dian
aied
madi
yan
tiara
fauziah tarmizi
pajo!
aien

9 - siapakah org no.1 kpd anda
officially,mak.(hye mom :D)

10 - katakan sesuatu mengenai org no.5
shit.xsangka kena kat kau pulak.dammit my ex-wifey.rindu kau.pegi la SSP sana.memg kau tak syg aku.
hey babe,kau nak aku,aku ada k.i love you babe.

11 - no.3 ade hubungan dgn sape?
unknown.serious.tapi kata nya ada yg nak berkenalan.after the death of her wan.

12 - bagaimana pula dgn no.4
1 malaysia tahu,TOPEK.topek mcm abg saya waktu dia tanya 'kau sedih ea' was like shit.

13 - pesanan kepada org no.6
dammit sis.bila nak balik.setan3.

14 - kata2 cinta utk org no.2
err.xleh laa.aku dgn dia mcm..esh.kang aku..esh.xleh la.

15 - adakah no.7 dan no.8 mempunyai persamaan?
sama.dua2 lelaki.

16 - berikan 5 yg anda tau tentang org yg mengtag anda
kuda laut.dorayaki.support aku selalu.sayang aku.baru clash.

17 - persamaan antara KAMBING dan LEMBU
buat makanan sedap.

18 - prasaan anda wat tag ni
sebal.dah la moody.im sorry.

19 - adakah anda tau si razman itu sengal?
haah si razman ni.dah la sengal,bebal,bengong,kudut,xde sifat kuda laut,lgsg xde rasa sayang pada aku.
(sape razman?)

20 - GAY or LESS?
bisex pilihan saya

2 comments:

dianazlan ♥ said...

bgus yer anak2.haha

Anonymous said...

bontot ko la dik..p/s:1st time ak bukak blog ko..bertape xprihatin nyer ak..eh,ko taw kn sape ak??ala..ak yg best tu..